środa, 15 maja 2013

OREO ♥ (przepis)

Dziś chciałabym podzielić się z wami przepisem na najlepszy szejk jaki w życiu piłam. Idealny na nadchodzące lato. Jest bardzo łatwy i szybki w przygotowaniu. Nawet ja sobie z tym poradziłam więc Wy na 100% nie będziecie mieć z tym żadnego problemu :D (2 porcje, po 250ml):
      1. Składniki:
  • 4 ciastka oreo
  • 2 big milki na patyku
  • mleko
     2. Wykonanie:
oreo i lody włożyć do pojemnika  zalać to mlekiem aby przykryć lody i oreo (lub mniej zależy czy chcesz aby był bardziej lodowy lub mleczny). Zmiksować blenderem aby wszystko zostało wymieszane. Wlać do szklanki i wypić :D 
Smacznego C:


Pomysł zaczerpnięty z neta

2 komentarze:

  1. mmm to musi być pyszne:P muszę spróbować:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam,mniam,ale muszę sobie coś obiecać - nigdy więcej nie lizać ekranu xD
    W sumie bym nie wpadła,żeby takiego szejka zrobić,ale ja już kiedyś gotowałam rosół na kostce wołowej, także ten... no... eee... zakończę już ten temat ;P

    Przy okazji zapraszam do mnie:
    http://okiem-znudzonej.blogspot.com/
    (też mam przepis na ostatnim poście o.O)

    OdpowiedzUsuń